chawdron ایران پلاسکو بازنشستگی اخبار اجتماعی

chawdron: ایران پلاسکو بازنشستگی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری سواستفاده نکنید، من فرزند اصلاحاتم / امیر جعفری

در استیکرهای منتشرشده یک‌سری ازهنرمندان را می‌بینیم که خطاب به مردم عنوان کرده‌اند: یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم.انتشار وسیع و گسترده این استیکرها به‌عنوان یک

سواستفاده نکنید، من فرزند اصلاحاتم / امیر جعفری

امیر جعفری: سواستفاده نکنید، من فرزند اصلاحاتم

عبارات مهم : تصویر

در استیکرهای منتشرشده یک سری ازهنرمندان را می بینیم که خطاب به مردم عنوان کرده اند: یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم.انتشار وسیع و گسترده این استیکرها به عنوان یک اقدام سیاسی وقت طلبانه و یک بی اخلاقی آشکار بازتاب وسیعی را به خصوص درمیان هنرمندانی که تصویرشان مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود پیدا کرد.

به گزارش روزنامه شهروند،سوءاستفاده سیاسی ازحضور بازیگران و صورت های معروف صاحب نام عمری به درازای تاریخ مبارزات سیاسی دموکراتیک دارد. بازیگران و صورت های معروف به علت خاصیت مرجعیت و محبوبیت اجتماعی همواره خوراک مناسبی جهت سوءاستفاده جریانات سیاسی خاص بوده اند؛ و این سوءاستفاده البته زیاد ازسوی جریاناتی صورت گرفته که خود درجلب و جذب اکثریت بازیگران و صورت های معروف مردمی به سوی خود و تفکراتشان کمترین توفیقی نداشته اند. جریانات سیاسی پیشرو و اصلاح گرا به واسطه محبوبیتی که درمیان بازیگران و صورت های معروف شاخص دارند، نیازی به ترفندهای غیراخلاقی جهت به دست آوردن هواداران و دوستداران بازیگران و صورت های معروف ندارند. دراین میان، این رویکرد غیراخلاقی زیاد از سمت جریانات بی بهره ازحمایت های مردمی رخ می دهد که نمونه اش را اخیرا در انتشار گسترده یک سری استیکر تلگرامی با محوریت تصویرهای بازیگران و صورت های معروف سینما و تلویزیون دیدیم.

سواستفاده نکنید، من فرزند اصلاحاتم / امیر جعفری

در استیکرهای منتشرشده یک سری ازهنرمندان را می بینیم که خطاب به مردم عنوان کرده اند: یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم. بازیگران و صورت های معروف به دقت و ازمیان هنرمندانی که تعلق خاطری آشکار به جریانات سیاسی اصلاح طلب نشان داده اند، گزینش شده؛ و استفاده از رنگ بنفش در بعد زمینه این استیکرها درکنار مضمون آنها این انگاره را ایجاد می کند که گویا این بازیگران و صورت های معروف اصلاح گرا از این که چهار سال پیش به مدیر جمهوری فعلی رأی داده و حمایتش کرده اند، پشیمانند؛ و ازمردم خواسته اند اشتباه چهار سال پیش آنها را تکرار نکنند.

انتشار وسیع و گسترده این استیکرها به عنوان یک اقدام سیاسی وقت طلبانه و یک بی اخلاقی آشکار بازتاب وسیعی را به خصوص درمیان هنرمندانی که تصویرشان مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود پیدا کرد. تند ترین تصویر العمل را دراین میان امیر جعفری نشان می دهد که با یادآوری نسب سیاسی اش تمام سوءاستفاده کنندگان را به انجام کاری بیهوده که مصداق آب در هاون کوبیدن هست، شبیه می کند.

در استیکرهای منتشرشده یک‌سری ازهنرمندان را می‌بینیم که خطاب به مردم عنوان کرده‌اند: یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم.انتشار وسیع و گسترده این استیکرها به‌عنوان یک

امیر جعفری به ما می گوید: همه می دانند که من فرزند معنوی مدیر دولت اصلاحات هستم و ایشان پدر معنوی من است و بنابراین کسی چنین مزخرفاتی را حداقل از من باور نمی کند. این از این. ولی می خواهم این توصیه را بدانم و دوست دارم مردم نیز پاسخ این پرسش را بدانند، جریانی که پیش از رسیدن به قدرت خواسته های دل خویش را به عنوان حرف و درددل مردم منتشر می کند و نشان می دهد که جهت بالارفتن از نردبان قدرت قادر به انجام هر اقدام غیرمنصفانه ای هست، بعد از این که به قدرت رسید- که البته محال است مردم گول چنین افرادی را بخورند- می خواهد این راه را تا کجا برود و تا کجا این سوءاستفاده ها را ادامه خواهد داد؟

ریما رامین فر نیز به عنوان یکی دیگر از صورت هایی که مورد سوءاستفاده سیاسی – تبلیغاتی جریانی خاص واقع شده، در گفت وگو با ما از واژه بی شرمی آشکار در قبال چنین اقدامی استفاده کرده و در یک جمله می گوید: چنین کارهایی جهت افرادی که ادعای خدمتگزاری مردم را دارند، شرم آور است.

لیلی رشیدی، بازیگر تلویزیون و سینما نیز با اشاره به این که استیکرهای انتخاباتی علیه دولت کار را از مضحکه و بلاهت هم گذرانده اند، بیان کرد: برداشته اند با تصویر من و همکاران و دوستانم استیکری با این عنوان ساخته اند که یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم و به فکر مردم هم باشیم. منظورشان این است که یعنی ما از حسن روحانی برائت جسته ایم. احتمالا می خواهند از این نمد کلاهی جهت کسانی بدوزند که سال هاست هرچه من و هم صنفانم می کشیم ریشه در تفکر آنان دارد. ولی سرنا را از سر گشادش زده اند. من، لیلی رشیدی، با صدای بلند تَکرار می کنم که با وجود تمام کاستی ها و مشکلات، دوباره به حسن روحانی رأی می دهم؛ جهت خودم، جهت مردمم و جهت ایران. تا کور شود هر آن که نتواند دید.

سواستفاده نکنید، من فرزند اصلاحاتم / امیر جعفری

بهاره رهنما نیز یکی از هنرمندانی است که تصویر العمل روشنی در قبال سوءاستفاده از تصویرش نشان داده هست. او نوشته: در تأیید گفته های لیلی رشیدی، بنده هم آن استیکر های قلابی را تأیید نمی کنم و با واو به واو حرف های دوست هنرمندم موافقم. او در ادامه نوشته لیلی رشیدی را بازنشر کرده است و نوشته: پی نوشت: من بهاره رهنما هم با وجود تمام کاستی ها به حسن روحانی رأی می دهم. سحر دولتشاهی از دیگر بازیگرانی بود که نسبت به انتشار تصویر خود در اینترنت آن هم با عنوانی که در تصویر این گزارش آمده انتقاد کرد. او به ما گفت: بابت سوء استفاده صورت گرفته واقعا متاسفم و اصلا چنین نظری(با اشاره به عنوان «یک اشتباه را دوباره تکرار نکنیم») ندارم.

بهناز جعفری دیگر هنرمندی است که از این سوءاستفاده غیراخلاقی شاکی هست. این بازیگر تحسین شده است در گفت وگو با ما می گوید: واقعا نمی دانم چه بگویم. این یک شارلاتانی محض است که از بازیگران و صورت های معروف و محبوبیت ارزش سوءاستفاده می کنند. در قانون ما بندهایی به توهین و فحاشی تخصیص داده شده است داده شده، ولی نمی دانم آیا به سوءاستفاده از محبوبیت بازیگران و صورت های معروف بندی تخصیص داده شده است داده اند یا نه. نمی دانم به کجا باید شکایت کرد. خیلی دوست دارم بدانم چه شخص یا اشخاصی این کار را که نهایت بی شرمی است کرده اند. من بدون هیچ اعتبار ای وارد دنیای سینما شدم. در این سال ها خیلی زحمت کشیده ام و خودم را از حواشی دور نگه داشته ام. من به جز مردم هیچ اعتبار ای ندارم. شما از جانب من نماینده باشید و به مردم بگویید که من دخالتی در این تصویرهای ندارم. طناز طباطبایی، پگاه آهنگرانی، هستی مهدوی و سحر دولتشاهی نیز ازجمله بازیگران و صورت های معروف هوادار دولت بودند که در استیکرهای انتشار یافته نقل قول مذکور به آنها نیز منتسب شده است بود.

در استیکرهای منتشرشده یک‌سری ازهنرمندان را می‌بینیم که خطاب به مردم عنوان کرده‌اند: یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم.انتشار وسیع و گسترده این استیکرها به‌عنوان یک

واژه های کلیدی: تصویر | سیاسی | انتشار | بازیگران | امیر جعفری | بهناز جعفری | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار